Procesy nieświadome w reklamie i podejmowaniu decyzji
dr Grzegorz Pochwatko: Poznawcza psychologia społeczna przeniosła badania eksperymentalne poza hermetyczną przestrzeń laboratorium. W ostatnich latach coraz więcej projektów badawczych realizowanych jest w warunkach naturalnych lub bardzo przypominających naturalne.

Ruchome obrazki 2.0

Arkadiusz Szulczyński: Już ponad 48 proc. Polaków korzysta z Internetu - wynika z najnowszego badania NetTrack. Marketerzy i ludzie z agencji reklamowych już dawno przestali zwracać uwagę na takie newsy. Dla nas Internet, podobnie jak prąd w gniazdku, po prostu jest.

Forma a percepcja, czyli telewidz w wirtualnym świecie

Eryk Orłowski: W świecie Facebooka i Twittera stwierdzenie, że model komunikacji marka-grupa docelowa zmienił się diametralnie, pachnie wręcz truizmem. Przekaz wideo jest tą formą, która zmieniła się bodaj najbardziej. Istniejąc od czasów pierwszych odbiorników telewizyjnych, zaczyna mieć z pierwowzorem coraz mniej wspólnego.

Merytoryczny Brunch z K2

24 kwietnia, Qchnia Artystyczna, Zamek Ujazdowski Warszawa: Pierwsze spotkanie z cyklu Merytoryczny Brunch z K2, podczas których chcemy dzielić się wiedzą i pasją z naszymi klientami i przedstawicielami mediów, z którymi współpracujemy na co dzień.

Internet też była kobietą

wywiad z Katarzyną Montgomery:... Miałby okropne imię Interneta, w skrócie Necia… Myślę, że byłaby strasznie towarzyską osobą, ale też nieprzewidywalną, niezależną, ciągle chłonącą informacje… Mogłaby być ubrana niekonwencjonalnie, niesztampowo, bo korzystając z możliwości Internetu wyszukiwałaby fajne ciuchy. Byłaby niepowtarzalna i ciekawa. Kreatywna niezależnie od wieku.

Kryzys kreacji on-line. Czy możliwe jest tworzenie w polskim Internecie naprawdę Wielkich Idei?

Arek Szulczyński: Słowo kryzys zadomowiło się u nas na dobre. Gazety już dawno założyły specjalne sekcje, w których analizują kryzys dzień pod dniu, w miasta ruszają patrole konsumentów wyspecjalizowane w wynajdywaniu najtańszych produktów, a nasze spotkania towarzyskie nie mogą się obejść bez pytań w stylu: „ile straciłeś na kredycie we frankach?”.

Programy lojalnościowe przyszłości

Artur Piątek: Powiedzmy sobie szczerze, dzisiejszy konsument nie ma lekko. Jesteśmy zalewani masą informacji, natarczywych i wzajemnie sprzecznych. Nie wiemy, u którego operatora abonament jest najtańszy, który proszek do prania najskuteczniejszy i w końcu, które piwo jest najlepsze na świecie. Mamy informację i mamy wybór, olbrzymi wybór, który często przerasta nasze możliwości analizy. Co robimy?

Redesigns

Wojtek Zawadzki: I kwartał 2009 roku przyniósł wiele ciekawych realizacji w temacie szeroko rozumianego designu.